Consultoria Focus

Consultoria

Client misteriós

CRM

Protocols

Creació Telemarketing

Auditoria
Atenció al Client

Auditoria
Ventas

Ens adaptem a la realitat de cada client cercant solucions que els ajudin a implantar les seves iniciatives empresarials.

Oferim una àmplia gamma de serveis, des de la creació de CRM i el servei de client misteriós fins a la creació de telemàrqueting i auditories de vendes. Ajudem els nostres clients a millorar la qualitat dels seus processos comercials ia maximitzar-ne el potencial de creixement.

Quina mena de consultoria t'interessa?

Client misteriós

Permet analitzar els treballadors sota situacions concretes i poder-los avaluar. L'objectiu final és millorar el nivell de servei dels treballadors i millorar l'experiència del client. El client misteriós experimenta en primera persona com un client es relaciona amb el nostre local i com percep el servei.

Creació de Telemarketing

Hem ajudat moltes empreses a crear el primer centre de trucades per a la concertació de visites, l'atenció dels seus clients o la venda dels seus productes. Suport en tot el procés.

CRM

Dissenyem un sistema de gestió de clients a mida de les necessitats de la teva empresa, permetent mantenir un registre detallat i organitzat de la informació dels teus clients. A més, la nostra plataforma us permet automatitzar processos i optimitzar el seguiment de clients.

Auditoria d'atenció al client

Analitzem els canals datenció al client dels nostres clients per detectar la situació real del servei. Tots els aspectes que cal valorar són consensuats i molt clarament definits, per així tenir sempre el mateix criteri en tot el procés. L'informe final permet millorar contínuament els canals de l'empresa.

Protocols i arbres de decisió a canals d'atenció al client

Si vols evitar diferents respostes segons qui dels teus treballadors respongui i si necessites tenir clars els processos i les respostes específiques que els teus equips han de donar a les seves respostes, el que necessita la teva empresa és un protocol.

Anàlisi d'equips
de treball

Si vols saber com està el teu equip de treball, ho podem analitzar. Veure com interactuen, quina d'aquestes persones té la capacitat de ser el nou líder, com poder motivar-los i sobretot millorar-ne el rendiment, et podem ajudar i descobrir tot allò que a l'empresa seria molt difícil de descobrir.

Utilitzem cookies pròpies per al correcte funcionament de la web. En fer clic al botó D'acord, acceptes l'ús d'aquestes tecnologies i el processament de les dades per a aquests propòsits.    Més informació
Privacitat
Ir al contenido