Consultoria
Client misteriós
CRM
Protocols
Creació Telemarketing
Auditoria
Atenció al Client
Auditoria
Ventas
Ens adaptem a la realitat de cada client cercant solucions que els ajudin a implantar les seves iniciatives empresarials.
Oferim una àmplia gamma de serveis, des de la creació de CRM i el servei de client misteriós fins a la creació de telemàrqueting i auditories de vendes. Ajudem els nostres clients a millorar la qualitat dels seus processos comercials ia maximitzar-ne el potencial de creixement.
Quina mena de consultoria t'interessa?
Client misteriós
Creació de Telemarketing
Hem ajudat moltes empreses a crear el primer centre de trucades per a la concertació de visites, l'atenció dels seus clients o la venda dels seus productes. Suport en tot el procés.
CRM
Dissenyem un sistema de gestió de clients a mida de les necessitats de la teva empresa, permetent mantenir un registre detallat i organitzat de la informació dels teus clients. A més, la nostra plataforma us permet automatitzar processos i optimitzar el seguiment de clients.
Auditoria d'atenció al client
Analitzem els canals datenció al client dels nostres clients per detectar la situació real del servei. Tots els aspectes que cal valorar són consensuats i molt clarament definits, per així tenir sempre el mateix criteri en tot el procés. L'informe final permet millorar contínuament els canals de l'empresa.
Protocols i arbres de decisió a canals d'atenció al client
Si vols evitar diferents respostes segons qui dels teus treballadors respongui i si necessites tenir clars els processos i les respostes específiques que els teus equips han de donar a les seves respostes, el que necessita la teva empresa és un protocol.
Anàlisi d'equips
de treball
Si vols saber com està el teu equip de treball, ho podem analitzar. Veure com interactuen, quina d'aquestes persones té la capacitat de ser el nou líder, com poder motivar-los i sobretot millorar-ne el rendiment, et podem ajudar i descobrir tot allò que a l'empresa seria molt difícil de descobrir.